maja 27, 2016

Interactive Sites for Education

Szukając nowych, ciekawych zasobów edukacyjnych natknęłam się kiedyś na stronę, która zawiera wiele ćwiczeń interaktywnych z wielu dziedzin - niestety jest to strona anglojęzyczna. Mimo to, wiele z tych ćwiczeń da się wykorzystać z powodzeniem na zajęciach. Ja osobiście korzystam z zasobów matematycznych, ale znajdziemy tam również materiały na język angielski, muzykę, sztukę, nauki społeczne. Sporo miejsca poświęcono również szeroko pojętej nauce.

Z racji tego, że strona jest w języku angielskim - to angliście właśnie skorzystają najwięcej, ponieważ w zasadzie w każdej wyodrębnionej dziedzinie znajdą coś, co mogą wykorzystać podczas zajęć lekcyjnych. Jak już wspomniałam, moja uwaga skupia się głównie na ćwiczeniach matematycznych, które często stosuję na zajęciach koła matematycznego, czy zajęciach wyrównawczych z matematyki. Uczniowie bardzo chętnie korzystają z tych zasobów, a anglojęzyczny opis ćwiczeń, nie jest dla nas żadnym ograniczeniem.

Chciałabym przybliżyć Wam cały serwis, być może ktoś z Was znajdzie tutaj coś przydatnego. Poniżej kilka zrzutów ekranowych pokazujących zakres dostępnych na stronie materiałów.

link: http://interactivesites.weebly.com/


Strona główna




Matematyka 
 



Język angielski




Nauka 
 


Nauki społeczne




Muzyka



Święta




Brak komentarzy:

Zachęcam do komentowania i dzielenia się spostrzeżeniami i opiniami na temat mojego bloga i tematyki postów.