sierpnia 20, 2018

Motywce

Nowy rok szkolny przed nami...

Staram się powoli przygotować do nowych wyzwań i do spotkania z moimi uczniami. Postanowiłam więc między innymi, przygotować zestaw motywców, które wykorzystam podczas sprawdzania prac moich uczniów, oceny ich wypowiedzi, nagradzania ich aktywności itp. Wykorzystałam w tym celu fantastyczne narzędzie jakim jest aplikacja "Szkic".
Świetnie się bawiłam tworząc je, mało tego - zaangażowałam do ich tworzenia moją córkę i siostrzenicę. Można więc powiedzieć, że to praca zbiorowa.
Oczywiście dzielę się z Wami naszymi wytworami, będzie mi bardzo miło, jeśli i Wam się przydadzą.

Udostępniam Wam zestaw 20 grafik w rozmiarze 200x200, oryginalnym rozmiarze 1080x1080 i plik PDF z zestawem grafik do druku. Pozwoli Wam to tworzyć własne zestawy, według potrzeb.
Jeśli jednak zestaw, który Wam proponuję, nie jest wystarczający - zachęcam do ściągnięcia aplikacji (oczywiście jeśli jej jeszcze nie macie) i tworzenia swoich własnych grafik.





 





1 komentarz:

Zachęcam do komentowania i dzielenia się spostrzeżeniami i opiniami na temat mojego bloga i tematyki postów.