października 01, 2019
Co i za ile? czyli gamifikacja na matematyce
- Aktywność na lekcji
- 3 zadania dodatkowe (poprawnie wykonane - z działu, kalendarz adwentowy)
- Pomoc innym (z matematyki)
- Maksymalna ilość punktów na minikartkówce
- 1-5 miejsca w Quizizz
- Wzorowe zachowanie na lekcji
- Właściwie prowadzony zeszyt
- Ćwiczeniówka oddana w terminie
- Wklejone i poprawione minikartkówki
- Udział w konkursie
- Ćwiczeniówka uzupełniona w 100%
- 5 lub 6 ze sprawdzianu, kartkówki
- Przynajmniej 75% na diagnozie
- 3 kolejne kartkówki napisane na 100% punktów
- Dodatkowa praca domowa wykonana poprawnie (ocena 5-6)
- Wzorowa praca w grupie (dla każdego członka grupy)
- Uzyskanie w konkursie szkolnym I-III miejsca, w konkursie pozaszkolnym I-X miejsca, w konkursie kuratoryjnym przynajmniej 50% punktów
Wymiana:
- „szczęśliwy numerek” (np.)
- „+” do dziennika
- Dodatkowy 1 punkt na mini kartkówce
- BONUS na minikartkówce
- Zwolnienie ze sprawdzania ćwiczeniówki (1 raz, brak oceny)
- Wydłużenie czasu na sprawdzianie o 10 min.
- Dodatkowy 1 punkt na sprawdzianie
- Zwolnienie z 1 minikartkówki (100% punktów)
- Podpowiedź na sprawdzianie (1 raz w 1 zadaniu)
- Dodatkowe 2 punkty na sprawdzianie lub kartkówce
Brak komentarzy:
Zachęcam do komentowania i dzielenia się spostrzeżeniami i opiniami na temat mojego bloga i tematyki postów.